Paul Művek Kft. | info@garazsipar.hu |,Nyitvatartás: H-CS 7:30-16:30 P- 7:30-14:00 | Ünnepi nyitvatartásunk a blogban! +36 (1) 256-7702 +36 (30) 455-6817 |
Bejelentkezés Regisztráció
Generic selectors
Csak pontos találatok
Keresés címben
Keresés tartalomban
Post Type Selectors
Kosár : Ft
ADJ EL TÖBB GUMIT, MINT VALAHA! I. rész
ADJ EL TÖBB GUMIT, MINT VALAHA! I. rész
2019-05-10

Tehát az autóiparban utazol. Talán egy autókereskedés, de leginkább egy gumis üzlet értékesítési vezetője vagy tulajdonosa vagy. Bárhol is dolgozol, az egyik legnagyobb termék, amit a polcaidról próbálsz eladni, azok a gumiabroncsok jelen pillanatban. Az ügyfelek ugyan mindenféle okból vásárolnak gumikat, de mi van, ha Neked van egy rövid, de annál hatásosabb listád is arról, hogy hogyan lehetne még annál is több gumiabroncsot eladni, mint eddig valaha?

Szerencsés vagy, mert a lista itt van előtted 🙂

Összegyűjtöttünk néhány – egészen pontosan 10 értékesítési tippet -, melyek számodra, mint gumiértékesítéssel foglalkozó üzletember számára a lehető legeredményesebbnek bizonyulnak.

Ha új ötletekre van szükséged az értékesítés terén, akkor mindenképpen olvasd el az alábbi 10 kreatív tippet, melyekkel bármikor növelheted az eladott gumiabroncsaid számát!

TIPP #1 – A LÁTOGATÁST ADD EL, NE A GUMIT!

A legtöbb üzlet úgy gondolja, hogy a több bevételt a több termék értékesítése jelenti. A valóságban a titok abban rejlik, ha minél több ember átlépi a küszöböd. A nagy forgalom magas értékesítésnek felel meg, ezért olyan dolgokat érdemes csinálni, amik ahhoz szükségesek, hogy az üzletünkbe minél több ember ellátogasson. Ösztönözd a munkatársaidat arra, hogy ők arra ösztönözzék az ügyfeleket pl. telefonon, hogy személyesen is bejöjjenek. Például egy egyszerű, ingyenes szolgáltatás felajánlásával, mint a guminyomás ellenőrzése. Az eladóid azt már tudják, hogyan kell eladni a gumiabroncsokat, Te pedig teremtsd meg annak a lehetőségét, hogy minél több embernek tudjanak eladni.

TIPP #2 – LÁSSÁK A VEVŐID AZOKAT A GUMIKAT!

Ez a pont elég nyilvánvalónak tűnhet, de bárki, aki be- vagy elsétál az üzleted előtt lássa jól azokat a gumikat. Pakold fel az árválkodó targoncát gumiabroncsokkal. Tegyél ki gumikat a várakozóba, és a szerviz bejáratához. Az utcafronti ablakot hatalmas „Gumikat árulunk” felirattal tapétázd ki. Az ügyfeleknek látniuk, tapogatniuk, szagolniuk kell tudni a gumikat, hogy rögzüljön számukra: ez itt egy gumis műhely. Úgy tűnik egyszerű tanács, de hatékony..:)

TIPP #3 – KÍNÁLJ RENDSZERESEN AKCIÓKAT ÉS PARTNER-KEDVEZMÉNYEKET!

Az ügyfelek sokkal nagyobb valószínűséggel vásárolnak gumiabroncsokat 2 és 4 db-os szettekben. Dobd meg a bevételeidet azzal, hogy a szetteket kedvezménnyel, speciális árakon és erőteljes kommunikációval kínálod. A hagyományos hirdetési módszerek, mint például az újsághirdetések, az ablakban megjelenő hirdetések és a hirdetőtáblák működnek ugyan, de ugyanolyan fontos a más autós kiskereskedelmi cégekkel való kölcsönös együttműködés is. Promotáljátok egymás ajánlatait!

 TIPP #4 – BIZTOSÍTS SZÉLES VÁLASZTÉKOT AZ EGYEDI IGÉNYEKRE!

Számos értékesítő elköveti azt a hibát, hogy amint telefonbeszélgetésre kerül
sor a vevővel, nagyon hamar egy bizonyos árat mond a termékre csak, hogy minél hamarabb lezárhassák a hívást. Te és munkatársaid ne kövessétek el ezt a hibát. Az ár és a rendelkezésre állás a két legfontosabb ok, ami alapján az ügyfelek gumit vesznek, ezért úgy kommunikálj az ügyfelekkel, hogy megértsék; széles választékkal rendelkeztek, és az ő pénztárcájuknak megfelelő gumiabroncsokat fogtok tudni kínálni számára. Így sokkal nagyobb valószínűséggel fognak bejönni és megnézni, hogy milyen választási lehetőségeik vannak.

TIPP #5 – DIGITALIZÁLD A VÁLLALKOZÁST!

Az ügyfelek manapság már szinte mindig a Google-t használják online mielőtt ténylegesen, a valóságban is belépnének egy boltba. Érdemes befektetni egy elegáns, jól optimalizált weboldalba és reklámozni a boltot a közösségi médiában is. Hirdesd magad erőteljesen az interneten és hűséges ügyfeleidtől kérj visszajelzéseket a különböző online felületeken. Olyan sok lehetőség áll rendelkezésre, hogy ha még nem is tudsz beruházni egy professzionális webhely elkészíttetésébe (bár erre is vannak nagyon kedvező, ill. ingyenes megoldások pl. WordPress weboldal), még mindig népszerűsíteni tudod magad ezeken a felületeken.

Hamarosan folytatjuk a következő 5 eladásnövelő tippel!

Ha nem akarsz lemaradni műhelyfejlesztő sorozatunkról, regisztrálj hírlevelünkre;

Grenke Leasing
© 2024 Garázsipar.hu Minden jog fenntartva.
Készítette: TheTrendPlus.com
Clicky